.

.

روتوش تصاویر با استفاده از ابزارهای Power Retouche Retouching۷.۵

نرم افزار Photoshop یکی از نرم افزارهای مشهور در زمینه طراحی های گرافیکی حرفه ای می باشد که هر ساله نسخه جدید آن توسط کمپانی Adobe برای کاربران ارائه می شود و استقبال زیادی نیز از آن توسط کاربران صورت می گیرد. این نرم افزار حرفه ای علاوه بر ویژگی های مختلف و متنوعی که در خود دارا می باشد از یک ویژگی مهم دیگر نیز برخوردار می باشد که آن قابلیت استفاده از Plugin در این نرم افزار می باشد. به کمک Plugin ها کاربران می توانند از طرح های لایه باز آماده و یا طراحی های حرفه ای انجام شده و ویژگی های موجود در آن ها استفاده نمایند . استفاده از این plugin ها به راحتی برای کاربران مختلف امکان پذیر می باشد.

در این مطلب یک مجموعه پلاگین حرفه ای را به شما معرفی می کنیم.

 

Power Retouche Retouching Suite نام مجموعه ابزارهای کمکی قدرتمندی برای نرم افزار فتوشاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادراند تا در بسیاری از موارد تنها با چند کلیک نتیجه مورد نظر و دلخواه خود در هنگام ویرایش و ایجاد تغییرات بر روی تصاویر بدست آورند.


از میان ابزارهای موجود در این مجموعه می توان به ابزارهای سیاه و سفید سازی تصاویر ، برش های شکلی ، تعیین و تنظیم تاریکی تصاویر ، پاک کننده رنگ های اضافی در حاشیه ها ، فیلترهای شفاف سازی تصویر ، اکولایزر رنگی و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت PowerRetouche می باشد.


دانلود با حجم ۳۲.۷ مگابایت


پسورد فایل : www.kamyabonline.com



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد