.

.

اس ام اس مخصوص ماه رمضون

به یارو میگن تو که روزه نمی گیری، چرا سحری می خوری؟ می گه نماز که نخونم،... روزه که نگیرم... سحری هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طرف روزه می گیره، 5 دقیقه به اذان روزشو میشکنه. می گن چرا اینکارو کردی؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماه رمضان بر تو ای دوست گلم که دم افطاری تخته گاز داری میری خونه مبارک باد

.

.

.

جمعیت مبارزه با سوء تغذیه شدید

 

 ماه رمضان ماه صفا ، تعطیلی ، پرخوری ، بیکاری و سیگار بعد از افطاری و تماشای سریالهای سرکاری مبارک باد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به غضنفر می گن نظر شما راجع به ماه رمضان چیه ؟ می گه والا خیلی خوبه فقط یه ذره زولبیا بامیه اش رو زیاد کنن بهتر می شه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

ماه رمضونه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم . آخه دارم دنباله ۶۰ تا گدا میگردم !!!روتو حساب کردم!!!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مناجات غضنفر باخدا : خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر 4 سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, ماه رمضان تا پایان مهرماه تمدید گردید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به ترکه میگن پاشو سحره. میگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ میزنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن

آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یارو! ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه


دوستش بهش میگه سحر صدات کنم؟؟

یارو! می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو ماه رمضون ق.زوی/نیه یه بچه خوشگل گذاشته بوده جلو دوچرخش داشته خوش و خندان میرفته. رفیقش بهش میگه: اصغر! بالام جان بیخیال، ماه رمضونه!ق.زوی/نیه میگه: خودم میدونم بالام جان! منم اینو برا افطار میبرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب عید فطر حاجی میره رو پشتبام که ماه رو ببینه شلوارش پاره بوده از پایین داد می زنند حاجی ما دیدیم میگه هر کی دیده بخوره ما که هنوز ندییدم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش در این رمضان لایق دیدار شویم. *** سحری با نظر لطف تو بیدار شویم